Refund Policy

Πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή της Mypay

Όταν ο καταναλωτής αγοράζει κάτι από έναν πωλητή με την μέθοδο Mypay, πληροί τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με το Πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή της Mypay. Κατά περίπτωση, μέσω του Προγράμματος προστασίας καταναλωτή της Mypay μπορεί να λάβετε αποζημίωση για την πλήρη τιμή αγοράς του προϊόντος πλέον του αρχικού κόστους αποστολής που πληρώσατε, εφόσον υπάρχει. Η Mypay καθορίζει, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, αν η διεκδίκησή σας πληροί τις προϋποθέσεις για το Πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή της Mypay. Η αρχική απόφαση της Mypay θεωρείται οριστική. Ωστόσο, ίσως μπορείτε να υποβάλετε προσφυγή κατά της απόφασης της Mypay, αν έχετε νέα ή αδιάσειστα στοιχεία που δεν ήταν διαθέσιμα κατά τη λήψη της αρχικής απόφασης ή θεωρείτε ότι υπήρξε λάθος στη διαδικασία λήψης της απόφασης.

 

Το Πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή της Mypay ισχύει όταν αντιμετωπίζετε τα ακόλουθα συγκεκριμένα προβλήματα σε μια συναλλαγή:

·      Δεν λάβατε το προϊόν σας από τον πωλητή.

·      Παραλάβατε το προϊόν, αλλά δεν είναι αυτό που παραγγείλατε.

·      Μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή

 

Διεκδικήσεις τύπου «Το προϊόν δεν ελήφθη»

Προϋποθέσεις που δεν πληρούν τα κριτήρια για το Πρόγραμμα προστασίας καταναλωτής της Mypay είναι:

·      Παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημα λιανικής.

·      Προσκόμιση αποδεικτικού παράδοσης από τον πωλητή.

·      2η Αμφισβήτηση σε διάρκεια 30 ημερών.

Αν ο πωλητής προσκομίσει στοιχεία ότι παρέδωσε τα προϊόντα στον καταναλωτή, η Mypay μπορεί να λάβει απόφαση υπέρ του πωλητή για μια διεκδίκηση τύπου «Το προϊόν δεν ελήφθη», ακόμα και αν ο καταναλωτής ισχυρίζεται ότι δεν έλαβε τα προϊόντα.

 

 

Διεκδικήσεις τύπου «Διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή»

Ένα προϊόν ενδέχεται να θεωρηθεί ότι διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή αν:

·      Το προϊόν διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή του πωλητή

·      Ο καταναλωτής έλαβε ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν.

·      Η κατάσταση του προϊόντος δεν δηλώθηκε σωστά. Πχ το προϊόν χαρακτηρίστηκε ως «καινούργιο», αλλά ήταν μεταχειρισμένο.

·      Το προϊόν διαφημίστηκε ως αυθεντικό, αλλά δεν είναι αυθεντικό (δηλαδή είναι πλαστό).

·      Από το προϊόν λείπουν σημαντικά εξαρτήματα ή λειτουργίες και το γεγονός ότι λείπουν δεν γνωστοποιήθηκε στην περιγραφή του προϊόντος κατά την αγορά.

·      Αγοράσατε συγκεκριμένο αριθμό προϊόντων, αλλά δεν τα λάβατε όλα.

·      Το προϊόν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη ληφθείσα κατάσταση και το γεγονός αυτό δεν γνωστοποιήθηκε.

 

Ένα προϊόν μπορεί να μη θεωρηθεί ότι διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή αν:

·      Το ελάττωμα του προϊόντος περιεγράφηκε σωστά από τον πωλητή στην περιγραφή του προϊόντος.

·      Το προϊόν περιεγράφηκε σωστά, αλλά μετά την παραλαβή του δεν το θέλετε πλέον.

·      Το προϊόν περιεγράφηκε σωστά, αλλά δεν ανταποκρινόταν στις προσδοκίες σας.

·      Το προϊόν φέρει μικρές γρατζουνιές και είχε περιγράφει ως «μεταχειρισμένο».

 

Διεκδικήσεις τύπου «Μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή»

Αφορά την περίπτωση όπου μια πληρωμή στάλθηκε από την κάρτα του καταναλωτή η οποία δεν έχει εγκριθεί από τον καταναλωτή.

 

 

Προϊόντα και συναλλαγές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις

Τα παρακάτω προϊόντα ή οι παρακάτω συναλλαγές δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για το Πρόγραμμα προστασία καταναλωτή Mypay:

·      Ακίνητη περιουσία, συμπεριλαμβανομένων οικιστικών ακινήτων.

·      Οχήματα, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά μηχανοκίνητων οχημάτων και μοτοσικλετών, οχημάτων αναψυχής, αεροσκαφών και σκαφών. Εξαιρούνται προσωπικά φορητά ελαφριά οχήματα που χρησιμοποιούνται για ψυχαγωγικούς σκοπούς, όπως ποδήλατα και πατίνια ισορροπίας.

·      Επιχειρήσεις (όταν αγοράζετε ή επενδύετε σε επιχείρηση).

·      Βιομηχανικός μηχανολογικός εξοπλισμός για τον τομέα της μεταποίησης.

·      Πληρωμές ισοδύναμες με μετρητά, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων αποθηκευμένης αξίας, όπως δωροκαρτών και προπληρωμένων καρτών.

·      Πληρωμές που αφορούν την αγορά χρυσού (είτε σε φυσική μορφή είτε σε ανταλλακτική μορφή).

·      Χρηματοοικονομικά προϊόντα ή επενδύσεις οποιουδήποτε είδους.

·      Τυχερά παιχνίδια, παιχνίδια ή/και οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα που περιλαμβάνει χρέωση συμμετοχής και έπαθλο.

·      Δωρεές, συμπεριλαμβανομένων πληρωμών σε πλατφόρμες συλλογικής χρηματοδότησης (crowdfunding), καθώς και πληρωμών που πραγματοποιούνται σε πλατφόρμες συλλογικής δανειοδότησης (crowdlending).

·      Πληρωμές σε κρατικό φορέα (με εξαίρεση τις επιχειρήσεις που ανήκουν στο κράτος) ή τρίτα μέρη που ενεργούν εκ μέρους κρατικών φορέων ή κρατικών υπηρεσιών.

·      Πληρωμές που στάλθηκαν μέσω Mypay σε οποιαδήποτε υπηρεσία πληρωμής λογαριασμών.

·      Οτιδήποτε απαγορεύεται από την Πολιτική αποδεκτής χρήσης της Mypay.

·      Πληρωμές που δεν στείλατε μέσω της υπηρεσίας Mypay.

·      Διεκδικήσεις τύπου Το προϊόν δεν ελήφθη για υλικά, απτά αγαθά που παραλαμβάνετε αυτοπροσώπως ή προϊόντα που κανονίζετε να παραληφθούν εκ μέρους σας. Σε αυτά περιλαμβάνονται προϊόντα που αγοράστηκαν σε ένα σημείο

λιανικής πώλησης.

·      Δεύτερη αγορά από συγκεκριμένο πωλητή, όπου η πρώτη αγορά έγινε αποδεκτή, δεν έχει δικαίωμα για αμφισβήτηση της συναλλαγής.

 

Προϋποθέσεις συναλλαγής για την Προστασία καταναλωτή Mypay

Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για την Προστασία καταναλωτή Mypay, πρέπει να ικανοποιείτε όλες τις ακόλουθες απαιτήσεις:

·      Να πληρώνετε για το προϊόν που πληροί τις προϋποθέσεις μέσω της υπηρεσίας Mypay.

·      Να απαντάτε στο αίτημα της Mypay αναφορικά με δικαιολογητικά και άλλες πληροφορίες εντός της χρονικής περιόδου που ζητείται.

·      Να ανοίξετε υπόθεση αμφισβήτησης στο Κέντρο επίλυσης προβλημάτων εντός 180 ημερών [DP1] από την ημερομηνία αποστολής της πληρωμής και, στη συνέχεια, να ακολουθήσετε τη διαδικασία ηλεκτρονικής επίλυσης αμφισβητήσεων.

·      Να μην έχετε λάβει προϊόν αντικατάστασης ή αποζημίωση ούτε να έχετε συμφωνήσει σε μια εναλλακτική επίλυση για την αγορά σας από άλλη πηγή.

Διαδικασία ηλεκτρονικής επίλυσης αμφισβητήσεων

Η διαδικασία που πρέπει ο καταναλωτής να ακολουθήσει για την ηλεκτρονική επίλυση αμφισβητήσεων μέσω του Κέντρου επίλυσης προβλημάτων ώστε να καταχωρήσει διεκδίκηση σύμφωνα με την Προστασία καταναλωτή Mypay είναι η εξής:

Βήμα 1: Ο καταναλωτής υποβάλλει την αίτηση αμφισβήτησης εντός 180 ημερών[DP2]  από την ημερομηνία πληρωμής συμπληρώνοντας την ανάλογη φόρμα στον ιστότοπό της Mypay.

Βήμα 2: Ο καταναλωτής πρέπει να ολοκληρώσει την ταυτοποίηση και να αποστείλει τα σχετικά αποδεικτικά που πιστοποιούν την αμφισβήτηση.

Βήμα 3: Ο καταναλωτής πρέπει να απαντήσει σε αιτήματα της Mypay αναφορικά με δικαιολογητικά και άλλες πληροφορίες, Η Mypay μπορεί να απαιτήσει την προσκόμιση αποδείξεων, αξιολογήσεων τρίτων μερών, αναφορών της αστυνομίας ή άλλων εγγράφων που θα καθορίσει.

Βήμα 4: Ο καταναλωτής πρέπει να συμμορφωθεί εγκαίρως με τα αιτήματα αποστολής της Mypay, αν η διεκδίκηση είναι «Διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή» η Mypay μπορεί να απαιτήσει από τον καταναλωτή να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή, στην Mypay ή σε τρίτο μέρος (το οποίο θα καθοριστεί από την Mypayμε δικά του έξοδα[DP3]  και να προσκομίσει το αποδεικτικό παράδοσης.

Βήμα 5: Η Mypay θα λάβει οριστική απόφαση (και μαζί θα κλείσει αυτόματα οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή διεκδίκηση), κατά τη διακριτική της ευχέρεια, με βάση τις προϋποθέσεις καταλληλόλητας που ορίζονται ανωτέρω, οποιεσδήποτε πρόσθετες πληροφορίες που παρέχονται κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής επίλυσης αμφισβητήσεων ή άλλες πληροφορίες τις οποίες η Mypay κρίνει σχετικές και κατάλληλες κατά περίπτωση.